Tematy kompleksowe:

I.Takie same i inne.

II.Na naszym podwórku.

III.Nadszedł czas wakacji.

IV.Gdzie pojedziemy na wakacje.

I tydzień :

  • Powtórzenie materiału oraz ocena postępów i postawy dzieci wobec języka obcego.

(słownictwo:   red, yellow,blue,eyes, ears, nose, mouth, hair, apples, lemons, peppers, cheese, sandwich, picnic )  .

  • Powtórzenie materiału oraz ocena postępów i postawy dzieci wobec języka obcego.

( słownictwo: It's sunny! It's windy!It's raining!sunglasses, scarf, umbrella, doll, ball, plane, train, yo-yo, yellow, red, blue, green, orange, brown, 1,2,3).

 

II tydzień :

  • Powtórzenie materiału oraz ocena postępów i postawy dzieci wobec języka obcego.

(słownictwo: hat, jumper, coat, boots, cold,, hot, scarf, head, hands, tummy, legs, toes, nose, eyes, ears, mouth, hair). )                         

  • Powtórzenie materiału oraz ocena postępów i postawy dzieci wobec języka obcego.

(słownictwo: bunny, duck, cat, pig, dog, feet, clean, dirty, four, five, six, mummy, daddy, baby, sister, brother, pink, flower, purple bush, gree tree, family foto ).                                                          

Tematy kompleksowe:

I.W świecie muzyki.

II.Moj region, moje państwo,, moja Unia.

III.Łąka wiosną.

IV.Moi Rodzice. 

I tydzień :

  • Wprowadzenie w tematykę rozdziału- słownictwo związane z rodziną.
    (słownictwo:  mummy, daddy, baby, sister, brother, family )     
  • Wprowadzenie słownictwa związanego z przyrodą.Utrwalenie słownictwa w oparciu o historyjkę obrazkową.
    (słownictwo: mummy, daddy, baby, sister, brother, flower, bush, tree, pink, purple, green, family photo )              

 
Pobierz odtwarzacz Adobe Flash Player
Używamy cookies w celu prowadzenia anonimowych statystyk oraz w celu prawidłowego działania strony. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia w twojej przeglądarce. Zrozumiałem. Nie pokazuj więcej tej informacji.