Tematy kompleksowe:

  1. Niby tacy sami, a jednak inni (03.06.2019r.- 07.06.2019r.)
  2. Wakacyjne podróże (10.06.2019r.- 14.06.2019r.)
  3. Pożegnania nadszedł czas (17.06.2019r.- 21.06.2019r.)
  4. Projekt Las (24.06.2019r.- 28.06.2019r.)

 Dziecko:

– rozumie znaczenia słowa tolerancja

– odpowiada na pytania dotyczące opowiadania

– wskazuje swoje pozytywne cechy

– kreśli kształt koła i ozdabia je według własnego pomysłu

– liczy obiekty

– stosuje zwroty grzecznościowe

– nazywa kolory i podaje skojarzenia z przedmiotami w tych kolorach

– eksperymentuje podczas obserwacji otoczenia

– bierze udział w zabawach integracyjnych

– wypowiada się na temat wysłuchanego wiersza

– dostrzega, że dzieci, choć różne fizycznie, to są takie same

– nazywa pojazdy

– wypowiada się na temat spędzania czasu w różnych miejscach

– śpiewa piosenki i naśladuje odgłosy

– liczy obiekty

– grupuje elementy i ocenia, gdzie jest ich najwięcej lub gdzie jest ich najmniej

– poszerza wiedzę o pojazdach

– wykonuje pracę plastyczną

– zna i wymienia zagrożenia wynikające z przebywania w różnych środowiskach (woda, góry itp.)

– naśladuje odgłosy

- wypowiada się na temat pociągów

– śpiewa refren piosenki

– przelicza elementy, dodaje i odejmuje na palcach

– zna i wymienia zagrożenia wynikające z przebywania nad wodą

– wykonuje sałatkę owocową

- podaje nazwę wybranego drzewa

– odróżnia drzewa liściaste od drzew iglastych

– wypowiada się na temat lasu

– odpowiada na pytania dotyczące filmu

– wie, na czym polega praca leśniczego

– wypowiada się na temat zwierząt leśnych

– nazywa wybrane drzewa w lesie i wymienia nazwy zwierząt żyjących w lesie

 

 

 
Pobierz odtwarzacz Adobe Flash Player
Używamy cookies w celu prowadzenia anonimowych statystyk oraz w celu prawidłowego działania strony. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia w twojej przeglądarce. Zrozumiałem. Nie pokazuj więcej tej informacji.