Język angielski – treści programowe   -POZIOM B- I love BOO 

MRÓWKI , BIEDRONKI 

CZERWIEC- REVISION

Listen, Listen!

Sit down, sit down,

Everybody sit down!

Hush !

Listen, listen shh, shh, shh!

Listen, listen, can you hear?

Listen, listen, is that me!

No, no, no, it's not me!

Listen, listen...Is that you?

No, no,no! It's not you!

It's not me, it's not you,

well, then, who?

Is that ..Boo?

 

 

 

Hello

Boo, oh, Boo,

is that you?

Boo, oh, Boo,

where are you?

Here is Boo, here is Boo!

Hello to you, hello to you!

 

 

 

Bye- bye

Hop, hop, hop

jump, jump, stop!

See you, Boo!

We'll miss you!

Hop, hop, hop,

jumo, jump, stop!

Bye, bye, Boo,

See you soon! 

 

Quiet Time

1,2,3,1,2,3-Hush, hush, hush, count with me!

4,5,6,4,5,6- quiet time, sit with me!

 

Tidy up

Tidy up, tidy up!

Everybody tidy up!

Tidy up, help me please!

Tidy up, just like this!

 

 

 

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn.14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego, zadaniem przedszkola jest tworzenie sytuacji edukacyjnych sprzyjających budowaniu zainteresowania dziecka językiem obcym nowożytnym, chęci poznawania innych kultur.

            Zakres tematów dotyczy bezpośredniego otoczenia dzieci i ich życiowych doświadczeń i jest dopasowany do programu nauczania przedszkolnego. W przypadku języków obcych, nauka w wieku przedszkolnym nie ma charakteru systematycznego, a jest to raczej osłuchiwanie się z językiem, budowanie pozytywnej motywacji i stwarzanie podwalin pod przyszłą, już systematyczną pracę nad językiem. Przedszkole ma zadanie rozbudzić zainteresowanie dziecka językiem obcym.

             W naszym przedszkolu staram się więc zaciekawić dzieci językiem angielskim. Dzieci próbują opanować kilka podstawowych słówek z danego działu tematycznego, rozumieć proste polecenia, zwroty oraz poznają piosenki, wierszyki, zabawy ruchowe.

W czasie zajęć wykorzystujemy metody TPR ( Total Physical Response ・ reagowanie całym ciałem) ・ dziecko słucha, ogląda i naśladuje. Jednak cała nauka opiera się na grach i zabawach oraz przeplataniu języka polskiego z językiem angielskim.

  1. Zajęcia prowadzi: Agnieszka Fatyga - na co dzień wychowawca w grupie Jeżyków
  2. Zajęcia odbywają się 2 x w tygodniu po 30 minut w każdej grupie dzieci 5-letnich.

 

 
Pobierz odtwarzacz Adobe Flash Player
Używamy cookies w celu prowadzenia anonimowych statystyk oraz w celu prawidłowego działania strony. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia w twojej przeglądarce. Zrozumiałem. Nie pokazuj więcej tej informacji.